امروز تصویری دسته جمعی از اعضای تیم پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار ویه‌را در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار ویه‌را اولین روز سرمربیگری خود را با یک تصویر متحد و دسته‌جمعی به پایان رساند.

پایان تمرین امروز پرسپولیس با تصویری دسته‌جمعی از اعضای تیم همراه شد که بلافاصله بعد از اعلام سرمربیگری اوسمار ویه‌را در صفحه رسمی پرسپولیس منتشر شد تا به نوعی همراهی بازیکنان و اعضای تیم با این مربی برزیلی به نمایش در بیاید.

در این تصویر اوسمار کنار مهرداد خانبان و عیسی آل‌کثیر دیده می‌شود و شاید موردتوجه‌ترین چهره عکس دسته‌جمعی قرمزها باشد. اوسمار این بار رسما قبای سرمربیگری را پوشیده و با لبخندی که بر لب دارد، به دوربین نگاه می‌کند تا اولین فریم خود از سرمربیگری در تیم پرسپولیس را به جای بگذارد.

البته از چند روز پیش و با استوری و مصاحبه عجیب علیرضا بیرانوند، مشخص بود که هواداران پرسپولیس تمایل جدی به سرمربیگری اوسمار دارند و در نهایت نیز آنها به هدف خود رسیدند و اوسمار به نفر اول فنی تیم تبدیل شد.

این تصویر اولین روز سرمربیگری اوسمار را ثبت می‌کند و حالا از امروز فصل جدیدی برای سرخپوشان آغاز خواهد شد و باید دید این لبخند آیا بر صورت هواداران پرسپولیس هم تسری پیدا خواهد کرد یا از صورت بازیکنان نیز پاک می‌شود؟

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 1
    بهترین تصمیم گیری را درویش خان گرفت چه کسی بهتر از دستیار اول گلمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انهای که مخالف هستند دلالها هستند که هواداران را تحريک میکنند که خودشان از این اب گل‌آلود ماهی بگیرند. وهواداران عزیز پرسپولیس خودشان می‌داند اولا باشگاه پول ندارد که یک مربی خارجی بیاورد و اگر هم داشته باشد سقف بودجه اجازه نمی‌دهد در ثانی ایا این هواداران که مترض هستند به این سرمربی نفری یک میلیون به باشگاه پرسپولیس کمک کنند ابداپس بگذارند این نیم فصل بگدارند تا عبار تین مربی معلوم‌ شود وشک نکنید نتایج خیلی خوبی خواهد گرفت چون بازیکنان به این مربی وفادارند
  • مجید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    3 1
    مطمن باشید این مربی با سواد و کار بلد پرسپولیس را با موفقیت به درجه بالا ترخواهد رساند.وبد خواهان را پشیمان خواهد کرد.
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    2 0
    عجب عکسی ما که هر چقدر نگاه کردیم چیزی ندیدیم
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 0
    ... عکس دسته جمعی کو ...